Czy zlecenie influencerom promocji e-booków jest etyczne

Komisja etyki, praktyki adwokackiej i wykonywania zawodu przy NRA rozpoczęła cykl odpowiedzi na pytania dotyczące zasad etyki.

Publikujemy stanowisko Komisji na temat czy adwokat, który wydaje e-booki dotyczące kilku gałęzi prawa i zleca ich promocję influencerom w mediach społecznościowych narusza zasady etyki.

Czytaj odpowiedź Komisji

Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInSend Email

Polecane strony

Naczelna Rada Adwokacka
Centrum Mediacji
Internetowe Doskonalenie Adwokatury
Krajowy rejestr Adwokatów i Aplikantów Adwokackich
Pismo Adwokatury Polskiej
Wyższy Sąd Dscyplinarny
Mobilny Adwokat
Newsletter Adwokatury
http://e-magazynadwokat.pl/
https://www.mlodapalestra.pl/
Muzeum Adwokatury
https://adwokatwkazdymprzypadku.pl/
Palestra Świętokrzyska
Biblioteka Palestry